00:49

Ding 2

Dinsdag van start gegaan met de cursus. Veel informatie gekregen, maar wel interessant. Leuk om hier allemaal wat meer over te weten. Dus enthousiast samen met Leni, m'n groepsmaatje, onze blog gemaakt. Op zich ging dat goed.
Maar nadat de blog klaar was en ik er wat mee wilde doen kreeg ik er problemen mee. Mijn berichten verschenen 2 x op mijn blog. Daarna was steeds de tekst verdwenen. Ten einde raad heb ik mijn hele blog verwijderd en ook mijn gmail-account. Alles opnieuw gedaan. En wat bleek, weer verdween de tekst. Ik had wel mijn sjabloon omgeruild uit het lijstje waar je uit kon kiezen. Dus dan maar weer een ander sjabloon genomen. Nu blijft de tekst wel staan. Ik hoop dat dat zo blijft.
Verder gaan foto's invoegen e.d. goed. Dus ik kan er toch al wat mee.

6 reacties:

Unknown zei

Hee moeder

Goed bezig hoor, met je nieuwe blog. Als wij gaan 'bloggen', zullen we je nog wel eens om hulp gaan vragen, goed?
Bedankt voor het lekkere paasontbijt.

Liefs,
Bart en Gerda

Furelise zei

Wat een spetterde blog. Ik zal deze voortaan volgen.

Unknown zei

Deze naam is goed gekozen. Hoop voor je dat het nu wel goed gaat.
Sterkte Rinske

Trees zei

Dankjewel.

Furelise zei

Soms duurt het even voordat het bericht goed uitvult. Ik heb dat ook weleens.

Unknown zei

Hey BlogMam! Ik ga je volgen :)

Een reactie posten