10:20

Ding 4 Twitteren en tussenevaluatie

Ik vroeg mij af wat er nou zo leuk is aan TWITTEREN. Dinsdag 20 april heeft Immeke ons uitgelegd waarom zij is gaan twitteren en wat zij er zoal mee doet. Zoals zij met twitteren omgaat is het ook heel leuk. Ze heeft hierdoor vele vrienden gemaakt en doet ook mee aan veel aktiviteiten op twittergebied. Zij maakte mij daardoor ook enthousiast. Ik liet het echter een paar dagen liggen en toen was mijn enthousiasme weer wat weggeëbd. Ik weet niet of ik er zelf wat mee ga doen. Ik weet in ieder geval wat het is.

We hebben nu inmiddels het maken van ons blog gehad; het gebruik van RSS; van Flickr; nu weer het twitteren. Er komt in een korte tijd zoveel nieuwe informatie op mij af en we krijgen ook nog de resterende onderdelen dat ik nu nog niet kan zeggen wat ik er mee zou doen, laat staan wat we er mee in de bibliotheek mee kunnen doen. De bibliotheek doet nu al mee met dit alles. Ik denk wel dat de klanten van de bibliotheek daardoor sneller informatie krijgen.

4 reacties:

Unknown zei

Als je het even laat bezinken kom je vanzelf wel op ideeën. Wat je aan het eind zegt, dat klanten sneller informatie kunnen krijgen, klopt helemaal.
Dat is ook een van de redenen om de dingen die je nu leert te gaan gebruiken. Je klanten zullen steeds meer online zijn (het gebruik van mobiel internet neemt heel hard toe) en ook steeds meer onderweg informatie opvragen.

Furelise zei

Al familie en bekenden regelmatig twitteren dan wordt het waarschijnlijk voor jou ook interessant. Of met anderen een hobby delen.

Furelise zei

Ik zie dat je chatvenster is geplaatst, heb je hier nog ideeen over voor de bibliotheek?

cajunladyinthelibrary zei

Jammer dat je aanvankelijk enthousiasme al weer wat is weggezakt. Misschien komt het doordat je ook weer verder moet met de andere dingen. Wellicht krijg je aan het eind weer trek. Het zou leuk zijn je op Twitter regelmatig tegen te komen ;-)

Een reactie posten