12:17

Ding 5

Chatten

Dit onderdeel gaat over Chatten. Ik heb bekeken wat het inhoudt en de html-gegevens op mijn blog gezet. Dat eropzetten gaat(inmiddels) prima. Maar het bleek dat ik "offline" stond. Ik heb aan Immeke gevraagd hoe dat kon. Zij vertelde me dat meerdere mensen dat hadden. Nou ik dacht toen oké dan maar niet. Ik weet in ieder geval wat chatten inhoudt. Of ik het ook handig vindt voor de blog van de bibliotheek weet ik niet zeker. Dat kan het natuurlijk wel zijn zolang er iemand van het personeel aanwezig is. Je kunt dan misschien wèl direct informatie krijgen over een bepaald boek e.d. Misschien dat mensen dat graag willen. Als het er komt zal het blijken.

Ook moet blijken of het sowieso lukt om aan iemand een vraag te stellen. Ik heb zelf al twee keer een vraag gesteld op de blog van "23 dingen". Ondanks dat degene die dat zou moeten zien "online" was heb ik geen antwoord gekregen.

Maar wat zie ik? Ik ben opeens op mijn blog online??????

O nee, nu weer niet! Ra ra?

3 reacties:

Furelise zei

Als je je aanmeldt via je account op google ben je automatisch aangemeld.

Trees zei

Ooooooohh!

Unknown zei

Ik vind wel dat wanneer de bibliotheek een chat dienst aanbiedt deze heel laagdrempelig moet zijn. De dienst moet dan gelijktijdig met de openingstijden van de bibliotheek bereikbaar zijn.

Een reactie posten