22:42

Ding 10

Evaluatie

10 Dingen was voor mij een leerzame ervaring. Wel veel in een korte tijd waardoor ik er af en toe geen puf voor had maar ik zou het niet hebben willen missen. Ik zal zorgen dat ik er wel mee bezig blijf voordat ik het weer allemaal vergeet. De ontwikkeling gaat natuurlijk steeds door.

Ik vond het maken van een blog erg leuk. In het begin was het onwennig. Maar samen met collega’s en zelf er steeds mee bezig zijn werd het uiteindelijk steeds makkelijker. Ik volg nu een meisje die in Nepal stage loopt. Geweldig! Daarvoor dacht ik wanneer iemand een blog had: “het zal wel”.

Niet alle dingen, die we tijdens deze cursus hebben gehad zal ik gaan gebruiken. Zoals bijvoorbeeld Librarything. Ik vind het heel leuk om het met mensen over boeken te hebben, dat doe ik vaak genoeg, maar dan toch liever in een gesprek.
Het is voor de bibliotheek wel handig.
Dat geldt op dit moment ook voor Twitteren en Chatten. Maar het leuke is dat ik nu wel weet wat het inhoudt. En wie weet gebruik ik Twitter nog wel eens voor onderwerpen die me interesseren en die ik wil volgen. Als ik nu termen hoor als “hashtags” weet ik wat je ermee kunt doen.
Maar ook niet alles was vreemd voor met zoals o.a. You tube of Aquabrowser.

Omdat veel van de “10 dingen” op de website van de bibliotheek al aanwezig zijn, zou ik op dit moment niet weten wat er nog meer mee gedaan kan worden.

Ik heb het evaluatieformulier ingevuld en kijk uit naar de bijeenkomst van 8 juni.

4 reacties:

Furelise zei

Gefeliciteerd! Soms lijkt iets niet direct bruikebaar maar is dat toch. Ik zie ook uit naar de eindbijeenkomst.

takkies zei

wat ziet je blog er fantastisch uit. ook de dia show hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
en de tellerstand?
Manja (Teckels)

Unknown zei

Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep! Nu inderdaad de ontwikkelingen bijhouden, want die gaan hard, en voor je het weet ben je deze voorsprong weer kwijt. #Succesmet10dingen

Unknown zei

Gefeliciteerd!
Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen en het resultaat mag er zijn.

Een reactie posten