11:11

Ding 8

Sociale netwerken

Eerst even doorgelezen waar het om gaat bij "sociale netwerken". Ik heb nu privé een Facebook account aangemaakt en opeens heb ik er een heleboel "vrienden" bij. Ik zie bij die vrienden ook hun vrienden en ga zo maar door. Die zeggen mij natuurlijk niets. Wel is het grappig dat er dan zo opeens iemand bij ziet die je al jaren uit het ook bent verloren en waar je dus weer contact mee zou kunnen opnemen. Frank (mijn man) is op die manier door een vroegere schoolvriend benaderd en gaat binnenkort naar een schoolreünie. Dat is toch wel heel leuk.

Ik heb ook gekeken naar de filmpjes deel 1 en deel 2 van mijnbibliotheek.nl over de toekomstige integratie van de bibliotheek op Hyves door Dennis IJsten. Ik vond dat interessant en wil zeker in de gaten houden wanneer dit mogelijk is, kijken hoe het gaat werken voor zowel mezelf als voor de bibliotheek.
Moet ik misschien toch maar een Hyves account aanmaken. Ik ben nou toch bezig.

2 reacties:

Furelise zei

Nog een paar Dingen en dan ben je bij de eindstreep, het gaat prima zo.

Unknown zei

Heeft jullie bibliotheek al een Hyves pagina? Een heel mooi kanaal om met jongeren in contact te komen. Je kunt zoiets ook uitbesteden aan een aantal jongeren onder jullie leden, die dan namens de bibliotheek reageren.

Een reactie posten